Betingelser og salgsvilkår
Frister:
Vi har like frister for bestilling, endring og avbestilling.
Ofte kan vi levere etter bestillingsfrist også, ta kontakt med oss på telefon eller e-post så hjelper vi deg! Er det hastesak så ta kontakt på telefon.
Påsmurt, bakverk, kaker og kalde lunsjretter:
- 2 virkedager før levering.
Selskapsmeny, varmmat, tapas og buffet:
- 5 virkedager før levering.
Personell og utleieutstyr:
- 10 virkedager før arrangementet.
Avbestilling etter utløpt frist og innen 2 virkedager faktureres 50 % av opprinnelig beløp. Avbestilling etter 2 virkedager etter endt frist faktureres 100% av opprinnelig beløp. Alle avbestillinger må varsles skriftlig via e-post til post@torbjorns-catering.com og er ikke gyldig før bekreftelse er mottatt. Telefon eller SMS er ikke gyldig.
Utstyr:
Vårt utstyr leies ut per arrangement. Alt utstyr skal returneres slik det ble levert; bord/stoler leveres og hentes i stabler. Matrester fjernes fra bestikk, porselen og serveringsutstyr og plasseres i transportkassene/stativene det ble levert i. Kopper og glass tømmes og settes med bunn opp i sine respektive bakker. Duker må være ristet og tørre. Skulle utstyret ikke være klart for henting når vi kommer, kan vi måtte fakturere ekstra for bæring og nedrigging.
Vi må ha utstyret tilbake senest 3 dager etter leveringen, eller etter avtale.
Det er også ditt ansvar å sørge for at utstyret blir forsvarlig håndtert av de som bruker det, så hverken mennesker, dyr eller natur kommer til skade. Torbjørns Catering tar ikke ansvar for eventuelle skader som kan oppstå ved håndtering av utstyret.
Leverer vi utstyr til deg, må du passe at vi har tillatelsene som trengs for adkomst og rigging.
Vi fakturerer for utstyr som mangler eller er ødelagt.
Levering:
Vi har ett 45 minutters leveringsvindu. Det betyr at maten kan ankomme opp til 45 minutter før oppgitt spisetid. Vi gjør alltid vårt beste for at du skal motta maten innenfor din leveringstid, og ringer deg eller sender sms dersom det skulle oppstå forsinkelser.
Når du mottar leveringen, må du undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen. Ved avvik som for eksempel manglende eller ødelagte produkter må vi få beskjed så raskt feilen er oppdaget, så ring oss med en gang. Da får vi mulighet til å rette opp i avviket med et nytt produkt. Er det ikke mulig for oss å komme med et nytt produkt innen rimelig tid vil du få tilbud om avslag i pris som står i proporsjon til feilen.
Man har ikke automatisk krav på avslag uten at vi først fått anledning til å rette opp i feilen.
Etter at du fått din levering er det ditt ansvar at maten er forsvarlig oppbevart.
Betaling:
Prisene på nettsiden er inklusive merverdiavgift på 15%, men inkluderer ikke levering og retur av utstyr.
Vi gjør oppmerksom på at prisen på mat er oppgitt inkl. 15% MVA. Vi oppfordrer alle våre kunder å betale med kort.
Det tas forbehold om eventuelle skrivefeil, prisjusteringer og tilgang på enkelte råvarer fra leverandørene.
Kontaktinformasjon:
Ved spørsmål om våre betingelser eller andre henvendelser ta kontakt med mede oss på post@torbjorns-catering.com